ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗΝ Α.Σ.Ε.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ
Απέναντι στη λογική «Σωματείο – νεροκουβαλητή» των κυβερνήσεων
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ!
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
25.000 ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ «ΚΑΙΑΔΑ» ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΥΕΠ
ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ!
Συνάδελφοι, η
κοροϊδία δεν μπορεί να συνεχιστεί. Για ακόμα
μία φορά ακούσαμε τη γνωστή χιλιοειπωμένη ιστορία ότι δήθεν τα βάσανά μας θα
τελειώσουν και επιτέλους θα διοριστούμε. Από όλες τις προεκλογικές
διακηρύξεις όσων κυβέρνησαν για χιλιάδες διορισμούς, αποδεικνκύεται ότι έπαιζαν
και παίζουν παιχνίδια στην πλάτη χιλιάδων από εμάς, που τα τελευταία χρόνια
ζούμε σε αυτό το καθεστώς ομηρίας. Είναι προσβολή!
Στη Χίο ζούμε
από πρώτο χέρι τις δυσκολίες. Από τη
στιγμή που φθάνουν οι πρώτοι συνάδελφοι στο νησί δεν βγαίνουν κατευθείαν όλα τα
κενά στα Σχολεία, τοποθετούνται οι πρώτοι συνάδελφοι και μετά με 2η και
3η φάση προσλήψεων οι υπόλοιποι, ακόμη και μετά τα
Χριστούγεννα! Δημιουργούνται έτσι αδικίες με τις πολλές φάσεις προσλήψεων.
Συνάδελφοι
στις ειδικότητες γυρνάνε σε 2, 3 και 4 σχολεία για να συμπληρώνουν ωράριο.
Δεν μπορούμε να αρρωστήσουμε λόγω του ότι δεν μπορούμε να πάρουμε άδεια.
Σε περίπτωση που συνάδελφος χρειαστεί να πάρει άδεια αυτή αφαιρείται από την
πενιχρή αποζημίωση κατά την απόλυση. Τα ψίχουλα του επιδόματος ανεργίας
δεν είναι για όλους. Οι συναδέλφισσες πρέπει να διαλέξουν: Δουλειά
ή μητρότητα! Τα σχολικά κτίρια είναι απαρχαιωμένα, χωρίς σύγχρονη
αντισεισμική, αντιπυρική θωράκιση. Κορυφαίο πρόβλημα στην Ειδική Αγωγή όπου στη
Χίο τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου κάνουν διάλειμμα σε μπαλκόνι! Οι συνάδελφοι
των ΔΥΕΠ αντιμετωπίζουν μεγάλες ελλείψεις στην ουσιαστική εκπαίδευση των
προσφυγόπουλων. Όλα αυτά προστίθενται σε πιθανές αρνήσεις προσλήψεις λόγω των
όλο και πιο δυσμενών συνθηκών διαβίωσης (στέγαση, σίτιση, μεταφορές κλπ)
Η κυβέρνηση κάνει
τα πάντα προκειμένου να περιορίσει το προσωπικό στην εκπαίδευση, ενώ
εξασφαλίζει χρήματα για τους λίγους και πάντα «εκλεκτούς» του επιχειρηματικού
κόσμου και των αγορών. Η συζήτηση που έχει ανοίξει το Υπουργείο για τα
κριτήρια των λεγόμενων διορισμών θα είναι αλλαγή των κριτηρίων στον
τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών, που με βάση τον περιορισμό του
προσωπικού θα οδηγήσει σε χιλιάδες απολύσεις. Ήδη από τον
αριθμό που δίνει (15.000), τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια έχουμε δουλέψει
στην εκπαίδευση 25.000 αναπληρωτές είναι αποκαλυπτικό των προθέσεων. Αντί
για τους 25.000 διορισμούς εδώ και τώρα, έτσι ώστε να καλυφθούν στοιχειωδώς τα
σχολεία, η κυβέρνηση φέρνει στον προϋπολογισμό 4.500 και ανοίγει τη λογική των
κριτηρίων και της πολυδιάσπασης, του χώρου, για να ξεκινήσει η γνωστή διένεξη
των διάφορων υποομάδων, να μπούμε στη λογική το ποιο σύστημα βολεύει τον καθένα
ατομικά, για να μπορέσει να περάσει από μία χαραμάδα που θα χωράει ελάχιστους
από εμάς. Επιδιώκει να πετάξει έξω δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές χωρίς
αντιδράσεις και να φέρει τους συναδέλφους σε αδιέξοδο.
Τεράστια
ευθύνη έχουν οι ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, που παίζουν αυτό το παιχνίδι εδώ και
χρόνια. Δε μιλούν ούτε για τη μονιμοποίηση των αναπληρωτών χωρίς
όρους και προϋποθέσεις! Αποδέχονται τα κριτήρια απολύσεων! Η ΔΟΕ
δεν αναφέρει καν αριθμό διορισμών, ενώ η ΟΛΜΕ σε πλήρη σύμπνοια με το Υπουργείο
αποδέχεται τον αριθμό των 15.000 και το μόνο της άγχος είναι να γίνει δίκαιη η
κατανομή ανάμεσα στην Α/θμια και τη Β/θμια, την Ειδική και τη Γενική Αγωγή.
Συνεχίζουμε! Άμεση
μονιμοποίηση και των 25.000 έτσι ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία,
Νηπιαγωγεία, η Ειδική Αγωγή. Οι
πραγματικές ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες.
Μόνο αυτό το
αίτημα μπορεί να ενώσει όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές, μπορεί να
βγάλει μπροστά όλες τις δυνάμεις, ώστε να δώσουμε τη μάχη με όρους νίκης.
Μόνο αυτό το
αίτημα καλύπτει πραγματικά την προϋπηρεσία των χιλιάδων συναδέλφων, που εδώ και
χρόνια αλωνίζουν τη χώρα και αναπληρώνουν τον εαυτό τους. Οποιαδήποτε άλλη θέση οδηγεί στην πολυδιάσπαση, τον ατομικισμό,
οδηγεί στην ήττα.
Η λύση
βρίσκεται στη δυναμική συμμετοχή μας στα σωματεία μας, έτσι ώστε να βγουν στο
προσκήνιο τα αιτήματα που καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες. Να είμαστε σε
ετοιμότητα, σε θέση μάχης.
Εδώ και τώρα:
- Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική
Αγωγή με όλες τις προϋποθέσεις (μόνιμες
προσλήψεις, αναβάθμιση κτιρίων, αύξηση δαπανών).
- Όλα τα βρέφη στους βρεφονηπιακούς
σταθμούς – εξασφάλιση μόνιμης και σταθερής δουλειάς των Νηπιαγωγών στους βρεφονηπιακούς, νέες προσλήψεις.
- Μια παράλληλη στήριξη για κάθε
παιδί.
- Επιδότηση ενοικίου, σίτισης και
μετακίνησης για όλους τους συναδέλφους.
- Εδώ και τώρα όλοι οι συνάδελφοι να
προσλαμβάνονται σε μια φάση και κάλυψη όλων των κενών με βάση τις ανάγκες!
- Συμπλήρωση ωραρίου σε μια σχολική
μονάδα, όχι εκπαιδευτικοί «λάστιχο».
- Δραστική μείωση των ακτοπλοϊκών
και αεροπορικών εισιτηρίων για τους αναπληρωτές.
- Εκσυγχρονισμός όλων των Σχολικών
κτιρίων και δημιουργία νέων όπου είναι απαραίτητο. Αντισεισμική, αντιπυρική θωράκιση, πρόσβαση σε όλα τα κτίρια.
Φτιάχνουμε το δικό μας Σωματείο, το Σωματείο των αναγκών μας, που δεν
γίνεται ουρά των κυβερνήσεων. Σωματείο που έχει θέση για όλα τα προβλήματα μέσα
κι έξω από τα Σχολεία. Για την αλληλεγγύη στα προσφυγόπουλα, ενάντια στη
φρίκη του πολέμου, την υγεία, την ασφάλιση, την αναψυχή, την ψυχαγωγία, τον
πολιτισμό, την τέχνη.
Κάνουμε το
βήμα! Βάζουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες!
Στηρίζουμε το
ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών
Αμπατζή Σταυρούλα – ΔΣ Λιθίου, ΔΣ Καλαμωτής, Δασκάλα
Λιακατά Αρετή
– Ειδικό Σχολείο Χίου, Εργοθεραπεύτρια
Ξυλάς Νέστορας
– 7ο ΔΣ, 11ο ΔΣ, Πληροφορική
Σκούφαλου Αγγελίνα – ΔΣ Λιβαδείων, Δασκάλα
Τσαγγαλά Αλέκα
– Νηπ. Καλαμωτής, Νηπιαγωγός
Παληού Χριστίνα
- 1ο ΔΣ Βροντάδου, Δασκάλα Παράλληλης Στήριξης
Παπαδόπουλος Θεοχάρης (Χάρης) – ΔΣ Νενήτων, Φυσικής Αγωγής
Ποδιάς Αλέξανδρος – ΔΣ Θυμιανών, Δάσκαλος
Πουλιανός Κωνσταντίνος - 1ο ΔΣ Βροντάδου, Δάσκαλος Τμήμα Ένταξης
Φύκαρη Καλλιόπη – 3ο ΔΣ, 8ο ΔΣ, 2ο ΔΣ, ΔΣ Καρυών,
Θεατρολόγος
Χρυσικοπούλου Άννα – 11ο ΔΣ, Δασκάλα
Χίος 10/12/2018
Χίος 10/12/2018
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
– ΩΡΟΣΜΙΣΘΙΟΥΣ
ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ!
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΕΔΩ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
25.000 ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!
ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ!
Συνάδελφοι, η κοροϊδία δεν μπορεί
να συνεχιστεί. Για ακόμα μία
φορά ακούμε τη γνωστή χιλιοειπωμένη ιστορία ότι δήθεν τα βάσανά μας θα
τελειώσουν και επιτέλους θα διοριστούμε. Οι 10.000 σε συνεννόηση με την τρόικα
υποτιθέμενοι διορισμοί της κυβέρνησης Σαμαρά, έγιναν 20.000 υποτιθέμενοι
διορισμοί της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ της Υπουργίας Φίλης και τώρα γίνονται
15.000 υποτιθέμενοι διορισμοί σε βάθος τριετίας Υπουργίας Γαβρόγλου. Είναι πραγματικά προσβολή να παίζονται
τέτοια προεκλογικά παιχνίδια στην πλάτη χιλιάδων από εμάς, που τα τελευταία
χρόνια ζούμε σε αυτό το καθεστώς ομηρίας.
Η κυβέρνηση υλοποιεί τα τελευταία χρόνια την κατεύθυνση του ΟΟΣΑ
για τις «βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης του προσωπικού» στην εκπαίδευση.
Καταργεί ολιγομελή τμήματα προσανατολισμού στα ΓΕΛ και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ,
υποβαθμίζει το Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο, αποχαρακτηρίζει δυσπρόσιτα
σχολεία, στοιβάζει μαθητές στα τμήματα, αναθέτει έως και πέντε παιδιά στην
παράλληλη στήριξη στην Ειδική Αγωγή σε κάθε συνάδελφο, γενικεύει τη Β΄ και Γ΄
ανάθεση, προκειμένου να περιορίσει το προσωπικό στην εκπαίδευση.
Στην ουσία λοιπόν η συζήτηση που
έχει ανοίξει το Υπουργείο για τα κριτήρια των λεγόμενων διορισμών θα είναι
αλλαγή των κριτηρίων στον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών, που με βάση τον
περιορισμό του προσωπικού θα οδηγήσει σε χιλιάδες απολύσεις. Ήδη από τον αριθμό
που δίνει (15.000), τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια έχουμε δουλέψει στην
εκπαίδευση 25.000 αναπληρωτές είναι αποκαλυπτικό των προθέσεων. Αντί για τους 25.000 διορισμούς εδώ και τώρα,
έτσι ώστε να καλυφθούν στοιχειωδώς τα σχολεία, η κυβέρνηση φέρνει στον
προϋπολογισμό 4.500 και ανοίγει τη λογική των κριτηρίων και της διάσπασης, για
να πετάξει έξω δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές χωρίς αντιδράσεις και να φέρει τους
συναδέλφους σε αδιέξοδο.
Πέρα όμως από τις απολύσεις, η κυβέρνηση, μέσα από τη συζήτηση για
τα κριτήρια, επιδιώκει να πολυδιασπάσει τον χώρο, να ξεκινήσει η γνωστή διένεξη
των διάφορων υποομάδων, να μπούμε στη λογική το ποιο σύστημα βολεύει τον καθένα
ατομικά, για να μπορέσει να περάσει από μία χαραμάδα που θα χωράει ελάχιστους
από εμάς. Ήδη, έχουμε τα πρώτα δείγματα από το διαδικτυακό «πόλεμο», που έχει
ξεκινήσει και το γνωστό λόμπι με διάφορους παράγοντες του Υπουργείου, από
διάφορες ομάδες που λειτουργούν στον χώρο.
Τεράστια
ευθύνη έχουν οι ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, που παίζουν αυτό το παιχνίδι εδώ και
χρόνια. Δε μιλούν ούτε καν για τη μονιμοποίηση των αναπληρωτών! Αποδέχονται τα
κριτήρια απολύσεων! Η ΔΟΕ δεν αναφέρει καν αριθμό διορισμών, ενώ η ΟΛΜΕ σε
πλήρη σύμπνοια με το Υπουργείο αποδέχεται τον αριθμό των 15.000 και το μόνο της
άγχος είναι να γίνει δίκαιη η κατανομή ανάμεσα στην Α/θμια και τη Β/θμια, την
Ειδική και τη Γενική Αγωγή. Στην ουσία και οι δύο Ομοσπονδίες με τη θέση τους
οδηγούν χιλιάδες από εμάς στο ταμείο ανεργίας. Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να
οδηγήσει με τη θέση του στην απόλυση έστω και έναν συνάδελφο, που έχει αλωνίσει
όλη την Ελλάδα από άκρη σε άκρη.
Συνάδελφοι,
παρόλες
τις περικοπές του Υπουργείο, και φέτος θα δουλέψουμε κοντά 25.000 οι οποίοι στη
συντριπτική πλειοψηφία κάθε χρόνο καλύπτουμε κενά από συνταξιοδοτήσεις. Το μόνο
που μπορεί να έχει ο κλάδος είναι: Άμεση
μονιμοποίηση και των 25.000 έτσι ώστε να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία. Οι
πραγματικές ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες. Αυτό το αίτημα μπορεί να ενώσει
όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και αναπληρωτές, μπορεί να βγάλει μπροστά όλες
τις δυνάμεις, ώστε να δώσουμε τη μάχη με όρους νίκης. Μόνο αυτό το αίτημα καλύπτει πραγματικά την προϋπηρεσία των χιλιάδων
συναδέλφων, που εδώ και χρόνια αλωνίζουν τη χώρα και αναπληρώνουν τον εαυτό
τους. Οποιαδήποτε άλλη θέση οδηγεί στην πολυδιάσπαση, τον ατομικισμό, οδηγεί
στην ήττα. Η λύση βρίσκεται στη δυναμική συμμετοχή μας στα σωματεία μας,
έτσι ώστε να βγουν στο προσκήνιο τα αιτήματα που καλύπτουν τις πραγματικές
ανάγκες. Να είμαστε σε ετοιμότητα, σε θέση μάχης.