ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΣΚΟΥΦΑΛΟΥ
ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΕ
(ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΜΕ) ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΜΕ ΘΕΜΑ:
1.
ΚΕΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ, ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ , ΖΕΠ ΚΛΠ.
2.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
1.Το
πρώτο που θα ήθελα να σημειώσω είναι ότι όλα
τα κενά είτε τα σημερινά είτε αυτά που εξετάζονται κάθε φορά από το
ΠΥΣΠΕ πρέπει να είναι σε γνώση όλων των συναδέλφων. Γνωρίζω τον αντίλογο ότι
επειδή αυτά ΠΟΤΕ δε συμπληρώνονται, η υπηρεσία αποτυπώνει τα κενά και τοποθετεί με βάση τις συγκεκριμένες κατά προτεραιότητα ανάγκες.
Αυτό είναι κατανοητό μεν , για σας που ασκείτε διοίκηση στα πλαίσια των κατευθύνσεων του υπουργείου
και της κυβερνητικής πολιτικής , δεν
μπορεί όμως να γίνει αποδεκτό από εμένα
ως αιρετό, γιατί εκπροσωπώ τα συμφέροντα
των συναδέλφων και του συνδικαλιστικού κινήματος, που απαιτεί να συμπληρωθούν
και να συμπληρώνονται πάνταμ, όλα τα εκπαιδευτικά κενά .
Η λογική της κατά προτεραιότητας,
προκύπτει εξ αιτίας της αντιεκπαιδευτική
πολιτικής του υπουργείου, που δεν καλύπτει όλα τα κενά και που μοιράζει κάθε
χρόνο τη φτώχεια, εντέλλοντας εσάς να
βγάλετε το φίδι από την τρύπα.
Μπορεί να αποδέχεστε αυτό το ρόλο ως διοίκηση, εγώ δεν τον αποδέχομαι.
Μπροστά μας έχουμε μια κοπτοραπτική,
δηλαδή να μοιράζουμε 2 μέρες από εδώ 3 από εκεί, 2-3 μαθητές ανά παράλληλη και
περίπτωση κλπ, λες και οι ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες λειτουργούν με τις μέρες.
Στο τέλος φυσικά μένουν κενά που πολύ
αμφιβάλλω αν η κυβέρνηση θα καλύψει, όπως στο σχολείο Θυμιανών του Κάμπου κλπ.
Καταψηφίζω
λοιπόν αυτή την πολιτική που εκπορεύεται από το υπουργείο και εφαρμόζεται σε
όλη την Ελλάδα από τις αντίστοιχες διοικήσεις, γιατί είναι πίσω από τις ανάγκες των παιδιών και της εκπαίδευσης.
2. Για
τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών η υπηρεσία τήρησε πλήρως την εφαρμογή των
κριτηρίων τοποθέτησης κι αυτό είναι πολύ σημαντικό, αλλά επειδή διαφωνώ με το μοίρασμα
των τμημάτων ένταξης σε ημέρες ή της παράλληλης σε πέραν του ενός μαθητή,
ασχέτως τις περικοπές των κυβερνήσεων , γιατί μας θεωρούν «κόστος, ψηφίζω μόνο
την κατάταξη του πίνακα και όχι την
τελική τοποθέτηση, πλην των περιπτώσεων που αφορούν στη σχέση 1:1
(Πλήρης εβδομάδα για τμήμα ένταξης, 1 παράλληλη ανά μαθητή), που ψηφίζω θετικά.
Μάρκος Σκούφαλος
Νοέμβρης 2018